Direktlänk till inlägg 22 juli 2007

Zapp

Av Emilie - 22 juli 2007 21:02

20:47-21:02

First of all, I've had a wonderfull weekend! Love the weekends, and Cookie, MY Cookie :) <3


Haha, länge leve digitalboxen, asg! Jag kan zappa igen, utan att jag ens behöver programkort. Lyckan är totaaaal, hahaha!! I love tv6, "menmenmenmen-shobidobabaa", "lööövandmarriage-trallalalalalalaaalalalaaa"...åsså morrongänget då på "kanallokalgöteborg" :P vette sjutton vad det är för nåt, men det lär jag ju märka, hihi!

 Asså, jag vet inte varför jag är så löjligt glad över det här, inte försöker jag gömma min förkärlek till TV heller. Som det där avsnittet i Simpsons: "Are you huging the tv?? :@", -"Eh, no!" *B and L, huging the tv: We love you sooo much! You're the best, blablablabla...."

 Jaja, för er som har sett det avsnittet alltså. Löjligt, jag vet. Nu är det ju inte riiiktigt så illa för min del, och kommer nog inte bli så heller (om inte vi skaffar programkort förstås...i så fall får vi väl se, asg), lyckligtvis - it's madness.

 Ursäkta mej för att jag är ett tv-freak utan liv och kommer dra iväg och hämta (naturligtvis också betala) mitt förbokade ex av "Harry Potter and the geek-gang" kind of...haha, näe, men nu vill man ju veta hur det går. Typ tio år av min ungdomstid har präglats av de jävla förtrollande böckerna, då måste man väl för fan kunna få läsa sista delen i fred utan att folk ska tycka att man är knas. Folk som är äldre än mej (jag är inte så himla gammal...Whyyy? I keep doing this to me..hmpf, jag är bara sexton juuu, sad face :( ) läser ju den för fullt...

 Wtf, vi får väl se, det blir hp-time först manjana. Nu är det "Beck" på tv, MIN tv (på en kanal som man iåförsej inte behöver någon box för att kunna kolla på, men ändå).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie - 15 mars 2010 10:30

Dags att söka till högskolan idag då. I can't wait!   Sigge är här, vi ska gå en promenad nu strax. Han är så himla söt när han sover! :)   Haha, status och äg att kunna uttryck som "phyrrus-seger"!   ...

Av Emilie - 10 mars 2010 15:54

Jag är nog en dålig vän. Jag tror det. Eventuellt också en dålig syster. Vad jag däremot inte tror är att det finns någon som kommer att bekräfta eller bestrida vad jag för tillfället tror om mig själv.. Möjligtvis det där sista då kanske. Sorgli...

Av Emilie - 10 mars 2010 12:25

Jag vill klippa mig. Känner mig så himla trist i nuvarande frisyr. Problemet är dock att jag är feg och INTE vågar prova något alldeles för nytt och småtokigt, utan att jag säääkert vet att det blir bra. Snacka om fegis - DET ÄR JU BARA HÅR!   Fo...

Av Emilie - 9 mars 2010 14:56

Jag kan ju säga så här, att jag riskerar att gå upp sagolikt mycket i vikt om jag inte "byter vanor".. Bah, glass, godis, grädde - gott gott gott!   Och så hade jag matteprov idag. HOPPAS det gick bra, jag är nervös-vös-vös! Tyvärr måste man ju v...

Av Emilie - 4 mars 2010 12:08

Det gör fortfarande lite, lite ont. Speciellt när jag ska "tvätta" kring örhängena. Var lite klurigt att sova inatt, men ju längre natten framskred så gick det bättre och bättre. Avskyr dock att göra en s.k. "rivstart" = det slutar göra ont, och då l...

Ovido - Quiz & Flashcards