Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Emilie - 22 oktober 2008 22:35

Påminn mig om att mitt helvete är självvalt, inget annat. Jag har varken anledning eller rätt att anklaga någon eller öppet beklaga mig över något som gäller åtaganden i skolan. 

Nu har jag tänkt skriva lite franska. Eller, mycket - så klart.


Ett ljus i mörkret tändes - matten gick bra! 

Gratulera mig.

Av Emilie - 22 oktober 2008 20:24

Har gjort klart engelskan nu. Vet vad jag ska säga, det får ta den tid det vill - eller inte vill. Tror inte jag kommer lyckas dra ut på det i fem minuter dock. Äh, det får bli som det blir.

 Sitter faktiskt ute i rummet, har lyckats förmå mig själv att göra det och samtidigt skriver jag lite på mitt, det "lilla" jag har att göra vill jag så att säga få ur vägen/världen (bägge funkar).


Bonde-fru är knasigt.


Av Emilie - 22 oktober 2008 14:26

Drömscenariot. Kakan får fixa mig en hemsida med det namnet :) Det vore grymt skoj! 

Dags att dra tillbaka till skolan snart. Jag har inte gjort min läxa, men det är å andra sidan inte heller värt att gå in i väggen heller, så det kan jag leva med. Det mesta känns dock helt okej just nu. Får se hur det blir sen bara...

Mamma, ring ring ring!


Ovido - Quiz & Flashcards