Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Emilie - 6 oktober 2008 22:34

Kom på att det kanske (för någon?) är intressant att veta vad jag faktiskt har gjort idag. Jag har hunnit med att:

* läsa franska

* göra klart filosofin

* typ göra klart fanatismen - vågar bara inte skicka in den, av "känd" anledning.

* renskriva kemin.


 Hann inte med att:
* spela piano
* räkna matte
* strukturera upp biologin (som jag ärligt talat skiter i ändå, just nu)


4/7 Måste väl ändå säga att det är godkänt.
Men, med tanke på att jag glömde lägga till latinläxan så vet jag inte riktigt längre var jag ligger...Förhoppningsvis i sängen snart!

Av Emilie - 6 oktober 2008 22:29

Jag är helt slut, riktigt trött och längtar verkligen efter att få krypa ner i sängen och snutta lite kudde :) Det måste jag ändå säga att jag förtjänar, för så effektiv som jag varit idag minns jag inte när jag var sist. Jo, eventuellt går  dagens "drabbning" att jämföra med torsdagskvällen som var sjukt jävla tråkig (matte flera timmar i sträck) och otrooligt seg.Idag har det faktiskt inte varit på långa vägar lika tråkigt, och jag har verkligen gjort så gott jag förmår.


Jag borde vara stolt över mig själv. Borde..

 Det är inte så lätt ibland :/

Av Emilie - 6 oktober 2008 12:28

Idag bör jag göra följande:
* Göra klart min renskrivning av anteckningarna inför torsdagens kemiprov.

* Skicka in atrikeln om Fanatism i svenska.

* Räkna de matteuppgifter jag inte hann med förra veckan, dvs. nästan alla.

* Göra klart inlämningsuppgiften till imorgon i filosofi. 

* Spela piano.

* Läsa tio sidor i min franska-bok.

* Strukturera upp biologin.


What a day.. See you tonight, if I survive.

Ovido - Quiz & Flashcards