Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emilie - 13 oktober 2008 15:13

Kakan fyller år på måndag. Det är en vecka kvar. Panikångesten börjar krypa i mig nu.

Imorgon har vi kemiprov!

Jag har beställt en massagebok - sånt är mysigt! :)

Jag har även beställt en diffuser från hårsalongen. Hoppas den kommer så fort som möjligt och att den inte är förjävla dyr, är i stort behov av en!

(Tack för hjälpen Maria!)

Tinker är lik WALLE, som är söt! Synnerligen misstänkt..

Jag har inte ork att bestämma hur min studentmössa ska se ut. Jacob, hjälp mig!

På lördag blir det kalas på Trollabo.

Nu ska jag försöka plugga.

Det är väldigt mörkt på mitt rum. Mörkt och varmt. Mörkret beror nog på vädret, och den oväntade värmen antingen på att Jacob varit här och värmt upp mitt rum åt mig eller för att elementen är igång...äntligen.

Ovido - Quiz & Flashcards