Alla inlägg under december 2007

Av Emilie - 16 december 2007 22:22

Känner mig lite nere sådär, melankolisk och olustig, men inte deprimerad... Jävligt skum känsla, de brukar inte bli så dimmiga och otydliga, utan vara mer klara och "uppförstorade"...ja, känslorna ja.

 Nu snackar jag om nåt djupt som typ ingen fattar - inga kommentarer på det, glöm att jag sa nåt (?)..


Jag saknar Kak-moshen, han är go..och jag är trött, yawn*!

 Borde gjort betydligt mer saker idag, som igår typ. Då gjorde jag en maassa saker, och dagen var helt underbart långt och härlig..mmmmosh :)
 Jag längtar till igår, till tidigare idag, till "bättre tider" (oh, djuupt), till lov, efter dig <3 min moshing..

Av Emilie - 13 december 2007 21:57

Allt är kallt, typ isigt, mörkt..svart nära på, och jävligt deprimerande. Jag blöder på kinden, snart börjar jag väl blöda ur ögonen också.

 Jag vill inte mer, det är jobbigt! 

Av Emilie - 12 december 2007 20:17

Litar inte på dem för fem jävla öre! Det går åt pipan, jag bara vet det...

 Hade möjlighet att få reda på kemin idag, men, pga. "tidsbrist" gick inte det :/ smått irriterande men, kan nån hjälpa att jag var seg? So what, jag får vänta tills på fredag...grejt! :P

 Magistern är sur, men det skiter jag i, jävla tölp! En sånndär lismig jävel som typ garvar åt mig och inte tror på mig...eller ens på mina "referenser". Idioti!

Hur jävla deprimerad ska man behöva bli? Jag orkar inte! Det är helt sick...

Sen, så antar jag att man får stå ut med s.k "svikare"..men, vet ännu inte riktigt hur jag ska "handskas med situationen"...

 Imorgon är det luciafirande, sen ska vi kolla på Troja på historian...rätt så soft dag om ni frågar mig, men ändåå...blä!

Fuck it! 

Btw, vill man "vara" fin, får man fanemig lida pin...the hell with it!

Av Emilie - 11 december 2007 20:09

Det är endel vi ska få reda på här nu framöver asså, kanske att vi får reda på både matteprovet och kemiläxprovet imorgon....brr, jag fasar inför båda dessa resultat! Fysiken gick dock oväntat bra och det var mycket glädjande: för mycket motgångar sabbar motivationen!

 Har för fan åkt till borås (kan inte hjälpa det, hatar den stan') twice nu, både igår och idag. Jag är skittrött på det, och så ska man dit på fredag IGEN!Jävulskapet tar aldrig slut, jag fattar inte!

 Och, dessutom ska man behöva känna sig misstrodd - folk tror inte på en, att det man säger och råkar ut för är sant - de mest otroliga fall, sinnessjukt! Det är helt sjukt deprimerande, jag skiter i vad folk säger eller tycker - bara de jag bryr mig om vet hur det ligger till, är jag nöjd..men det betyder inte att jag blir mindre deprimerad. Jag pallar inte mer nu asså...å så ska man behöva tänka på det andra och det ena också! OCH skolan... Nu är det snart för mycket för att jag ska orka bry mig - och då, då har det gått lååångt!

Av Emilie - 7 december 2007 00:50

Jag är så himla död va..heeelt sjukt vad död jag är. Kommer kugga, utan tvivel...om det inte är en massa konjugatregler, kvadreringsregler och facitutdelning.

 Som sagt: JAG ÄR DÖD!! Och nu tänker jag fanemig gå och sova...

Av Emilie - 5 december 2007 13:32

Det är verkligen jättejobbigt, men jag kan inte släppa det..eller, inte bara det, utan saker och ting över huvud taget.

 "Hopplös, likt en groda utan ben."

Oj, hmm, har precis noterat här att mycket kan hända på en timma...kanske man skulle nyttja nästa timme här nu och få nåt gjort, som eh, lite latin kanske?...

 Btw, gårdagen (kvällen) gick verkligen strålande bra, ingen överdrift där inte. Hoppas det går minst lika bra ikväll, men, näe, det tror jag (tyvärr) inte, så ta't lugnt bara... 

 Ja, jag är helt sick ironisk idag...

Imorgon ska vi kolla på Gladiator, moshigt värre ;) jag älskar film!
Eller, a, whatever...orkar inte förklara det närmare än så.

Av Emilie - 3 december 2007 16:44

you seduce me...all the time <3

Av Emilie - 3 december 2007 16:23

And in the dark, things happen faster,

I love the way you sway your hips next to mine...


Vilka under lite musik kan göra, will try to quit listening to "sad-FM"...jag kunde inte sagt det bättre själv.


Moshigt värre, min Kak-mosh är tillbaka! ;D <3 

Ovido - Quiz & Flashcards