Alla inlägg den 2 december 2007

Av Emilie - 2 december 2007 21:32

Jag är banne mig dödsdömd! Helt sick, jag har massor att göra, IGEN! Jag orkar inte mer nu, det är jobbigt. Sena nätter och tidiga morgnar, det blir till att sitta "backstage" (in a way) och plugga... Sen, så ska man föräta sig på julmat också, inte mitt största "problem" just nu, men, ändå. Kul kul!

 Imorgon, jaa, det är en kort dag i skolan, men jag har att göra på eftermiddagen/kvällen, på tisdag kommer jag inte att ha någon tid alls, så, det får antingen bli gjort ikväll eller imorgon eftermiddag/kväll-natt. Det är stressigt, och extremt stressande att det MÅSTE bli bra - jag hatar sånt här, the pressure makes me wanna barf, eller nåt! Kommer aldrig att lyckas, jag bara vet det...

 Deprimerande tankar, jag har inte mycket att vara glad över just nu...eller, förutom att min Kak-mosh kommer till skolan imorgon då, woho! ;D Men, jag är övermoshig nuu, kan inte tänka på imorgon...i så fall snarare på torsdag.

 Bäst att fortsätta, om det ska bli av. Det lär det inte bli ändå men, kraven är för höga...jävla människa! 

Ovido - Quiz & Flashcards