Alla inlägg den 1 september 2008

Av Emilie - 1 september 2008 12:36

Är medveten om att det måste verka som att jag har försvunnit från jordens yta. Det har varit fullt upp och de gången jag faktiskt har haft lite tid över och funderat på att skriva så har jag helt enkelt bara inte pallat.

 Sitter i skolan just nu. Har eg. slutat för dagen, men Kakan har fortfarande lektion och nu väntar jag på att han ska sluta - vilket han gör om ca.fem minute - så att jag kan få tala om för honom att det är underbart god mat i matsalen idag ;) nämligen: CHILI CON CARNE.... :| Dvs. urk!
 Får käka hemma. Ska även rensa svamp, ev. göra lite läxor, "blåsa ner" sängen och plocka i ordning lite på mitt rum, vattna mina blommor och spela piano..

 Men, det är väg inget att gnälla över eg. Det är bara till göra det man ska nu efter ännu en underbart moshig helg :)

Ovido - Quiz & Flashcards